Μεσημβρινή Παράσταση

Αυτή η κριτική θα είναι (σε ελαφράς μορφής) κυπριακή, πρώτο για να είναι πιο αυθεντική και δεύτερο για να καλύψω τυχόν σπόιλερς. Αν πάλι νιώθετε άνετα διαβάζοντας κυπριακή προσοχή στα σπόιλερς. ce9cce95cea3ce97ce9cce92cea1ce99ce9dce97_cea0ce91cea1ce91cea3cea4ce91cea3ce97

Η Συγγραφέας
Έγραψε το πρώτον της βιβλίο όταν ήταν ήδη γιατρός (γυναικολόγος) τζαι παντρεμένη (με γιατρό επίσης) τζαι δκυο γιους της παντρειάς.
Η ίδια έν δέχεται να λαλεί πως εν συγγραφέας διότι απλά γράφει τζαι θεωρεί το περιπαίξιμον να την βάλλουν δίπλα που τον Κούντερα τζαι τον Έκο.
Τούτο που μιαν άποψη δηλώνει ταπεινότητα αλλά τζαι που την άλλη έσσιετε ακουστά τον Γάλλο θεωρητικό Ρολαν Μπάρτ τζαι το δοκίμιον του «Ο θάνατος του συγγραφέα»; Που την ώρα που έντζισεν η πέννα πά’ στο χαρτί έν υπάρχεις. Το δημιούργημα σου μόνον υπάρχει τζαι μόνον ο αναγνώστης διά του νόημα. Τζ’ εγώ διώ του το νόημα σαν αναγνώστης, νόημα ενός ιστορικού μυθιστορήματος τζ’ ας λαλεί ότι θέλει η κυρία Πολυδώρου.

Γιατί εν τζαι το άλλο.
Αρνείται να δηλώσει συγγραφέας αλλά έγραψε 5 βιβλία.
Το πρώτο Οι Γενιές της Σιωπής έγινε μπεστ-σέλλερ τζαι μετά εγίνηκεν σειρά εποχής 2 κύκλων.
Η Μεσημβρινή Παράσταση που εδκιάβαζα τούντες μέρες εν το αμέσως πιο γνωστόν της τζαι εγίνικεν επίσης σειρά με την ονομασία «Γυμνοί Άγγελοι» (Σενάριο της ίδιας).Το βιβλίο της Μηδέν έγινεν επίσης σειρά η οποία εκόπηκεν όμως που τον αρχί(δι)επισκοπο διότι καταπιανόταν με το θέμα της (θου κύριε) ομοφυλοφιλίας.Έγραψε επίσης τζαι το σενάριο μιας πιο πρόσφατης σειράς «Κρυφός Καιάδας». Μετά που τούτα ούλλα επιμένει πως έννεν συγγραφέας. Γνώμη της είναι, αλλά τζαι μένα γνώμη μου είναι να διαφωνήσω.

Το βιβλίο
Ήτουν Δευτερογιούνης του ’73 όταν σε μια απομακρυσμένη περιοχή της Πάφου βρέθηκε ένα πυρπολημένο αυτοκίνητο με 3 απανθρακωμένα πτώματα μέσα. Τούτον ήταν η δολοφονία δύο μαστροπών που ώθησαν μία 16χρονη χωριατοπούλα στην πορνεία.Η αστυνομία κατέληξε ότι τους δολοφόνησε όλο το χωριό με δρεπάνια και τσάπες. κάτι σαν λιντσάρισμα…

Enter a caption

Τούτον είναι το κύριο θέμα του βιβλίου, το οποίο όπως καταλάβατε εν βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα.
Έχουμεν το τούτο με τα βασισμένα σε πραγματικά γεγονότα, σε Κύπρο τζαι Ελλάδα.
Αρέσκουν μας τα βασισμένα σε πραγματικά γεγονότα,
μαζοχιζούμαστεν με τα σε βασισμένα σε πραγματικά γεγονότα δημιουργήματα.
Ενώ επιστημονική φαντασία, τρόμος, τζαι φαντασία γενικά εν πελλάρες σιόρ τούτα.
Δώστε στον λαό βασισμένα σε πραγματικά γεγονότα τζ’ άγιος ο θεός

Το άλλο θέμα εν για ένα νεαρό παιδί που πάσχει που τη νόσο Ντουσιέν η οποία εν μια σοβαρή μορφή μυϊκής δυστροφίας τζαι χαρακτηρίζεται που ταχεία εξέλιξη της εκφύλισης μυών, οδηγώντας τελικά σε απώλεια της βάδισης τζαι το θάνατο. Βλέπουμε το δράμα της οικογένειας να βλέπει το παιδίν της σιγά-σιγά να λιώνει.

Την ίδια στιγμή η Στάλω μια 16χρονη χωρκατούα φεύγει που το χωρκόν της που βρίσκεται σε μια απομονωμένη περιοχή της Πάφου, που τζαι σήμερα θέλεις το δίωρο να πάεις που Λευκωσία, φαντάστου πριν 40 χρόνια. Φτάνει στη Λευκωσία ξεκινά σχολείο, αριστεύκει σε ούλλα αλλά η μοιραία συνάντηση με τον Άλκη θα αποβεί μοιραία. Τούτη νομίζει ότι εν ο πρίγκηπας του παραμυθκιού, αλλά έν ‘ναιν τζείνος που φαίνεται.
Τα μάθκια της αννοίουν μόνο όταν έρκεται το τραγικό και γιαιματωμένο τέλος.

Οι δύο ιστορίες ξετυλίουνται ανεξάρτητα η μια που την άλλην, αλλά συναντιούνται μόνο μια φορά η οποία θα είναι τζαι η μοιραία.

Εσυγκίνησεν με πολλά η ιστορία του ανάπηρου Περικλή τζαι το δράμα της μάνας που βλέπει το παιδίν της να ψυχομασσεί. Τα βάζει με το θεό τζαι με την μοίραν της. Τζαι έν ηξέρει τι να κάμει όταν το παιδί της της λέει να του κάνει τη χάρη να πεθάνει για να μεν την ταλαιπωρεί άλλο.

Την Στάλω που την άλλην έν τη ελυπήθηκα. Έθελεν τα τζ΄έπαθεν τα. Να της λαλούν ο Άλκης εν επικίνδυνος άθρωπος τζαι τζείνη να επιμένει πως τα λαλούν τούτα γιατί ζηλεύκουν τζαι θέλουν να της φαν τον πρίγκηπαν της. Πως της τον εφάαν, εφάαν τον, αλλά στην κυριολεξία.

Απολογισμός νεκρών 10. Ούτε ο George R.R. Martin. τόσους νεκρούς σ’ ένα βιβλίο.

Η γραφή είναι απλή, όϊ απλοική, αλλά απλή τζαι στρέιτφοργορντ.
Έν σου λαλεί η συγγραφέας αν τούτη η σκηνή εν στο παρελθόν (1973) ή στο παρόν (2008). Εναλλάσσεται συνέχεια το παρελθόν με το παρόν.
Επίσης ξεκινούμεν με το τέλος (χωρίς να διά πολλές λεπτομέρειες) πριν πάμε στην αρκή τζαι που τζαμαί τζαι ‘τζει θα ξαναέρτουμε στο τέλος που πλέον θα είναι πιο ξεκάθαρο στα μάθκια μας. Τζαι πιο τραγικό.

Να σημειώσω ότι μόνον οι διαλόγοι εν στα Κυπριακά (για παραπάνω αυθεντικότητα), η αφήγηση είναι σε Νέα Ελληνικά. Οπότε όποιος αποφασίσει να το διαβάσει, αν το έβρει δηλαδή εννάν πιο εύκολο παρά να ήταν ούλλα στα Κυπριακά: αφήγηση διαλόγοι, κλπ.
Φυσικά που την κυρία Πολυδώρου θα γυρέψω να έβρω το άλλο της το βιβλίο, το πιο γνωστό, Οι Γενιές της Σιωπής μεθαύριο που εννά πάω στο 2ο Φεστιβάλ βιβλίου Λευκωσίας.
Το θέμα του έσσει μέσα μάγους, βιασμούς, δολοφονίες, τζαι τούτα ούλλα πα’ στα βουνά της Κύπρου αρχές του 20ου αιώνα.

«Αμαρτία; Αμαρτία εν ο Περικλής μου; Πήαιννε να του πεις πως εν αμαρτία να παραπονιέται πως ποττέ του έν είσσιεν ότι ούλλα τα κοπελλούδκια του κόσμου. Πήαιννε να του πεις πως εν αμαρτία να παραπονιέται που ξέρει πότε εννά πεθάνει τζαι να ψυχομασσιεί τζ’ η ψυσσιή του να μεν ηφκαίνει, σαν τον καταραμένο, σαν να κρατά ούλλες τες αμαρτίες του κόσμου στη ράσσιην του.»

Βαθμολογία: 7/10

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s